Olakšajte svoje poslovanje

Vođenje firme postaje sve zahtevnije, a poslodavci se susreću sa brojnim ograničenjima.

Kako biste što uspešnije prebrodili ovaj izazovan period osmislili smo dodatni način da se privatne kancelarije u Desk&More prilagode vašim trenutnim potrebama i da uz to higijenski uslovi budu maksimalni. Sve to po pristupačnim cenama.

Novi izazovi za poslodavce

Neke od posebnih mera koje su poslodavci u obavezi da sprovode zbog adekvatne zaštite zaposlenih, počev od 11. jula 2020. su:

  • veća distanca među zaposlenima,
  • organizovan rad u smenama, preraspodela radnog vremena uvođenjem druge ili treće smene sa manjim brojem zaposlenih,
  • pojačana higijena i dezinfekcija radnih i pomoćnih prostorija što uključuje redovnu dezinfekciju prostorija i često provetravanje radnog prostora,
  • redovno čišćenje svih površina koje se često dodiruju na radnom mestu, posebno prostorija i opreme kao što su toaleti, kvake na vratima, fiksni telefoni, računarska oprema i druga oprema za rad,
  • obezbeđivanje dovoljne količine sapuna, ubrusa, tekuće vode i dezinfekcionih sredstava na bazi alkohola za pranje ruku.

Srećom, postoji jednostavno rešenje koje ne iziskuje velike dodatne troškove.

Desk&More je kreirao novi servis za male i srednje biznise

Iako nove mere mogu značiti i nova ograničenja za preduzetnike, nudimo vam da neometano nastavite da poslujete u Desk&More radnim prostorima, uz jedinstvene pogodnosti za timove koje vam omogućava servis Privremene kancelarije za kompanije.

Izlazimo u susret svim vašim zahtevima i prema tome formiramo jedinstveni specijalizovani paket usluga, adekvatan vašim trenutnim potrebama.

Ukoliko u ovom periodu vaš tim ili deo tima radi iz kancelarije, ili pak nemaju uslove da od kuće kvalitetno obavljaju zadatke, onda je novi servis u Desk&More radnim prostorima idealno rešenje koje će pomoći da budete maksimalno produktivni.

Pojačana higijena u Desk&More radnim prostorima

Ako se odlučite za rad iz Desk&More fleksibilnih kancelarija svojim zaposlenima ćete obezbediti maksimalne higijenske uslove i sredinu za rad.

Desk&More članovi od početka našeg rada izdvajaju nivo održavanja i higijenu čitavog radnog prostora kao posebnu pogodnost i to vrednuju najvišom ocenom. Sada smo udvostručili broj ljudi koji obavlja poslove dezinfekcije prostora i njihovu proveru, i to više puta dnevno. Radne površine koje zaposleni koriste se redovno tretiraju odgovarajućim hemijskim sredstvima a zajedničke zone se konstantno proveravaju i dezinfikuju.

Privatnu kancelariju prilagođavamo shodno potrebama vašem tima i željama i možemo da odgovorimo na sve specifične zahteve.

Vaše je samo da ponesete laptop i masku za ličnu upotrebu.

Šta vam sve omogućava korišćenje servisa Privremene kancelarije za kompanije?

  • Kancelarije za timove koje možemo prilagoditi svim specifičnim zahtevima (veličini vašeg tima, vašem radnom vremenu, moguće je i individualno korišćenje kancelarija)
  • Rad u visoko higijenskim uslovima i svakodnevno čišćenje kancelarija uz pojačanu dezinfekciju
  • Mogućnost kratkoročnih ugovora (ugovor na koliki god period želite, dugoročni ugovori nisu obavezni)

 

Javite nam vaše potrebe (brojnost tima i koliko često želite da koristite privatne kancelarije), a mi ćemo vam obezbediti prostor po vašoj meri koji svakog meseca dodatno možete da optimizujete i menjate.

I VIŠE od toga jer vam Desk&More u okviru ovog servisa nudi:

  • Pristup radnom prostoru 24/7
  • Troškovi u skladu sa stvarnim potrebama vašeg biznisa
  • Kratkoročni zakup na 10 dana, jedan mesec, ili koliko god da vam je potrebno
  • Popust za firme sa većim brojem zaposlenih

Podrška za vaš biznis

Desk&More vam pruža sigurnost, efikasnost i fleksibilnost u okviru radnih prostora koje vam nudi, čak i u ovom najizazovnijem periodu za vaš biznis.

Za svaku firmu obezbeđujemo prostor prema zahtevima i potrebama. Bilo da je u pitanju jedna privatna kancelarija gde će zaposleni dolaziti po određenom rasporedu u određeno vreme, ili je to više kancelarija za individualno korišćenje – zavisi samo od vaših potreba.

Fokusirajte se na poslovne ciljeve i rezultate, a mi rešavamo sve ostalo.

Saznajte koje vam mogućnosti nudi savremeni radni prostor Desk&More za razvoj vašeg biznisa. To možete da uradite popunjavanjem ove jednostavne forme. Popunite upitnik

Sva dodatna pitanja nam možete slati putem mejla info@deskandmore.rs ili telefonom na broj +381 69 63 93 23.

 

This website stores cookies on your computer. These cookies are used to collect information about how you interact with our website and allow us to remember you. We use this information in order to improve and customize your browsing experience and for analytics and metrics about our visitors both on this website and other media. To find out more about the cookies we use, see our Privacy Policy.

accept don’t ask me again