Desk&More kancelarije za velike firme

Uz ubrzan razvoj digitalne tehnologije u prethodnih deset godina pojačavao se pritisak na vlasnike biznisa da transformišu i digitalizuju svoje procese i uslove rada, a trenutna situacija je znatno ubrzala ovu neizbežnu promenu.

Takođe, novonastala situacija na tržištu uticala je na mnoge kompanije da se fokusiraju na traženje mogućnosti za uštedu i minimiziranje troškova.

Usled prilagođavanja usluge potrebama biznisa kreirali smo novi servis za velike kompanije koje su odlučile da naprave zaokret u poslovanju, sagledaju svoje prostorne resurse novim očima i stave svoje izglede za uspeh u novu perspektivu.

Nudimo vam izvrsnu mogućnost zakupa prostora od nekoliko kancelarija do više stotina kvadrata, par hiljada kvadrata ili nekoliko spratova – zavisno od potreba vašeg biznisa, uz prilagođavanje kancelarija svakog meseca prema broju zaposlenih.

Testirajte šta bi vaša firma mogla postići u novom poslovnom okruženju bez dodatnih troškova održavanja sa svim pratećim pogodnostima i servisima, po jedinstvenoj ceni. Oslobodite se ograničenja koje stvaraju zidovi i optimizujte svoje troškove poslovanja svakog meseca prema stvarnim potrebama.

Istražite model poslovanja koji je mnogim našim članovima omogućio veći poslovni rast, razvoj i prosperitet.

Ne morate da razmišljate o odžavanju poslovnih prostora, naš tim zadužen za dezinfekciju i čišćenje garantuje vrhunske higijenske uslove po najvišim standardima.

Još jedna od pogodnosti koje vam omogućavaju naši radni prostori jeste lakša organizacija tima po smenama. Ukoliko postoji potreba, moguća je adaptacija dodatnih kapaciteta čak i na drugoj lokaciji.

Korišćenje kancelarija u okviru Desk&More radnih prostora vam omogućava:

  • Kancelarije za timove koje možemo prilagoditi svim specifičnim zahtevima (veličini tima, vašem radnom vremenu, korišćenje individualnih kancelarija)
  • Rad u visoko higijenskim uslovima i svakodnevno čišćenje kancelarija uz dezinfekciju nekoliko puta dnevno
  • Mogućnost kratkoročnih ugovora (ugovor na koliki god period želite, dugoročni ugovori nisu obavezni)
  • Prisustvo koordinatora na licu mesta za sva vaša pitanja
  • Pristup kancelarijama 24/7.

Prema vašim specifičnim potrebama kao što su brojnost tima, frekventnost korišćenja kancelarija, obezbeđujemo prostor po vašoj meri koji svakog meseca dodatno možete da optimizujete i menjate.

Opremljene, odmah useljive kancelarije adaptiramo prema vašem zahtevu uz mogućnost kombinovanja kancelarija prema internoj organizaciji i hijerarhiji firme.

Na vama je samo da ponesete svoj laptop, sve ostalo je naša briga.

Desk&More kod Vuka

  • Mogućnost zakupa preko 500m2 podeljenih u 10 kancelarija ili organizovano na način na koji vama odgovara
  • Neposredna blizina prodavnica, kafića i restorana u okolini Vukovog spomenika su dodatna prednost ove lokacije
  • Koordinator na licu mesta za sva vaša pitanja

Desk&MoreThe Zoo

  • Mogućnost zakupa preko 2300m2 podeljeno u kancelarije prema potrebama vaše kompanije
  • Lociran na svega nekoliko minuta hoda od glavne pešačke zone, Knez Mihailove ulice, mnoštva prodavnica, restorana i kafića, kao i autobuskih linija
  • Konferencijska sala kapaciteta preko 300 radnih mesta

Desk&More Kondina

  • Mogućnost zakupa sprata od preko 300m2 ili više spratova.
  • Premijum lokacija ovog radnog prostora čini ga idealnim za efikasan dan na poslu, ali i aktivan društveni život nakon toga.
  • Ažurnost našeg koordinatora vam daje mogućnost da dobijete odgovore na sva pitanja na licu mesta.

 

Cenovnik se definiše u zavisnosti od konkretnih potreba kompanije. Za svakog klijenta kreiramo personalizovano rešenje.

Kliknite ovde, popunite naš kratak upitnik, i za 30 sekundi ćete dobiti jedinstvenu ponudu prilagođenu trenutnim potrebama vašeg biznisa.

Sva dodatna pitanja nam možete slati putem mejla info@deskandmore.rs  ili telefonom na broj +381 69 63 93 23.

This website stores cookies on your computer. These cookies are used to collect information about how you interact with our website and allow us to remember you. We use this information in order to improve and customize your browsing experience and for analytics and metrics about our visitors both on this website and other media. To find out more about the cookies we use, see our Privacy Policy.

accept don’t ask me again