Iznajmiti kancelarije ili raditi iz stana?

fleksibilne kancelarije sa coworkingom

 

Šekspirovskih pitanja u stilu biti ili ne biti ima svaki vlasnik biznisa. Što se tiče pitanja iz naslova, očigledno je da ukoliko postoji ograničen budžet, mali stan je na početku poslovanja pristupačnija opcija.

Međutim, to nije uvek najbolje rešenje za svaki biznis. Zašto?

Odgovore ćete dobiti ukoliko postavite sebi sledećih 5 pitanja.

Da li određeni prostor odgovara trenutnim i budućim potrebama vašeg poslovanja?

Razmislite koliko prostora vam stvarno treba pre nego što donesete konačnu odluku. Uzmite u obzir koliko vam određeni raspored prostorija diktira organizaciju zaposlenih i timova kao i opciju za budući rast i razvoj biznisa.
Zanimljiv je i podatak da je prosečna iskorišćenost stana u svrhu poslovnog prostora samo 65% što značu da 35% zakupnine plaćate u prazno.

Da li često imate sastanke sa klijentima?

Sastanke sa klijentima neko vreme možete organizovati online, u kafićima ili drugim javnim prostorima, ali s vremenom će vaši klijenti poželeti više sigurnosti i privatnosti na manje javnom mestu.
Odgovarajući poslovni prostor za sastanke može odavati profesionalnu sliku o vašem poslovanju i podsvesno uveriti vaše potencijalne klijente da su sa vama na sigurnom kada je reč poslovnoj saradnji.

Šta možete učiniti da stvorite prijatnu radnu atmosferu kakvu svi zaposleni priželjkuju?

Pored toga što može drastično uticati na vaš biznis, poslovni prostor utiče i na vašu sposobnost privlačenja novih zaposlenih. Savremeni kancelarijski prostori fantastično deluju kao marketing za zapošljavanje – ko ne bi želeo raditi u uzbudljivom kancelarijskom prostoru koji zadovoljava sve potrebe zaposlenih.

Koliki su moji pravi troškovi?

Pri odabiru poslovnog prostora često se vodimo samo osnovnim troškovima zakupa. Da bismo imali kompletnu sliku potrebno je uračunati i druge troškove koji idu uz ovaj izbor kao što su komunalije, internet, čistačica, male popravke s vremena na vreme,…
Da li zaista želite da trošite svoje dragoceno vreme na ove stvari, ili je jednostavnije odabrati profesionalni poslovni prostor gde o ovim stvarima drugi vode računa dok se vi se fokusirate na ono što vam donosi profit.

Da li je produktivnost mog tima na zadovoljavajučem nivou?

Često se dešava da rad u stanu opusti zaposlene. Osećaju se kao kod kuće i malo po malo produktivnost počne da pada.
U slučaju da svoje poslovanje obavljate u poslovnim prostorima koji su dizajnirani da povećaju produktivnost, još ako ste okruženi sličnim kompanijama i timovima koji su tu da “urade posao”, i vaši zaposleni će biti produktivniji i fokusiraniji na poslovne zadatke.

Istražite svoje mogućnosti

Odabir poslovnog prostora može biti vrlo teška ali i značajna odluka za budućnost vašeg biznisa. Međutim, svaki je posao drugačiji i samo vi možete odlučiti hoće li vam posao više napredovati u stambenom ili kancelarijskom poslovnom prostoru.

Kako bi vam obezbedili dodatne informacije pre nego što donesete konačnu odluku o svom poslovnom prostoru, otkrijte i koji su to 5 osnovnih pokazatelja da vaš posao trpi zbog neadekvatnog prostora.

Sa druge strane, ukoliko vam je potrebna procena koji bi bili uslovi da svoje poslovanje prebacite u Desk&More fleksibilne kancelarije i dobijete sve benefite koje danas koriste moderne, fleksibilne i brzo rastuće kompanije kliknite ovde i popunite kratak upitnik, a mi ćemo vam predložiti najbolju opciju za vašu kompaniju.

This website stores cookies on your computer. These cookies are used to collect information about how you interact with our website and allow us to remember you. We use this information in order to improve and customize your browsing experience and for analytics and metrics about our visitors both on this website and other media. To find out more about the cookies we use, see our Privacy Policy.

accept don’t ask me again